Wednesday, April 25, 2012

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics (Interactive Technologies) (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)

Measuring the User Experience
Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics (Interactive Technologies) (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)
Thomas Tullis (Autor), William Albert (Autor)
In den letzten 24 Stunden in der Rangliste aufgestiegen 166 Tage in den Top 100

Neu kaufen: EUR 39,54 EUR 31,95
65 Angebote ab EUR 31,95

(In der Computer & Internet-Bestseller-Liste finden Sie massgebliche Informationen uber die aktuelle Rangposition dieses Produkts.)

Produktinformation

  • Amazon-Verkaufsrang: #438 in BAücher
  • Veröffentlicht am: 2008-05-09
  • Abmessungen: .72" h x 7.59" b x 9.11" l, 1.50 Pfund
  • Einband: Taschenbuch
  • 336 Seiten

Click Check Price & More Reviews

No comments:

Post a Comment